דף הבית » בלוג » איך להפתיע את בת הזוג

איך להפתיע את בת הזוג

מחפשים דרך להפתיע את בת הזוג שלכם? בין אם מדובר ביום מיוחד, כמו יום הולדת או יום נישואין, ובין אם מדובר בעוד יום של חול, תוכלו להכין לארגן לאהובתכם יום מפנק ומהנה, או להעניק לה מתנה אישית ומרגשת. אם אתם מתלבטים, הכנו עבורכם 5 דרכים להפתיע את בת הזוג שלכם.

איך להפתיע את בת הזוג

משלוח לעבודה

אם תרצו להפתיע את יקירתכם באמצע יום עבודה לחוץ ועמוס – משלוח של משהו שהיא אוהבת ישמח אותה בהחלט. תוכלו להפתיע אותה בזר פרחים צבעוני וריחני שירגש וגם יישאר לקישוט על שולחן העבודה, לבצע עבורה משלוח ממסעדה של האוכל האהוב עליה, או אפילו לשלוח לה עוגה או קינוח טעים שימתיקו לה את היום. לא חשוב עם מה תחליטו להפתיע אותה, צרפו למשלוח פתק או מכתב קצר ומלאו אותו באיחולים ובמילים מרגשות.

פיקניק בטבע

פיקניק בטבע הוא בילוי זוגי כיפי וטעים במיוחד שיכול לשמח את בת הזוג. חכו ליום שמשי ונעים, ובחרו מקום מתאים עם נוף פסטורלי. תוכלו להכין לכבוד הפיקניק אוכל שזוגתכם אוהבת במיוחד. זה יכול להיות סלסילה שמלאה באוכל חלבי וכל טוב, או ארוחת על האש עם סוגים שונים של בשר בקר טרי ואיכותי (כפי שאנחנו במעדני גורמה מספקים) וגם עופות. אם אתם אוהבים דגים, תוכלו להכין דגים טריים על הגריל, כמובן עם תוספות בצד, שיהפכו את הארוחה למדהימה. ובכן, לא משנה מה תחליטו לאכול – פתחו בקבוק יין טוב ותיהנו מהזמן המשותף (והטעים) שלכם יחד בחיק הטבע.

כתבו מכתב

לא חייב לחכות ליום ההולדת או ליום האהבה כדי לכתוב מכתב אישי ומרגש לבת הזוג. במכתב תוכלו לעצור רגע ולכתוב לאהובתכם על כל הדברים שתרצו להודות לה, לומר לה, להתוודות בפניה, ולמעשה כל דבר שישמח אותה באמצע היום. כמו כן, האוהבי השירה יוכלו להוסיף שיר שחיברו במיוחד ולהוסיף קצת פיקנטיות למכתב. את המכתב תוכלו לכתוב בדרך המסורתית, בעט או עיפרון על דף, ולהשאיר לה אותו על שולחן העבודה או בכל מקום אחר שהיא תמצא אותו, או אפילו להעביר לה את המסר במייל או בהודעה בטלפון באמצע היום. לא משנה באיזו דרך תבחרו להעביר את המסר – דאגו שהוא יהיה אישי ומרגש.

יום פינוק זוגי

מחפשים הפתעה מיוחדת ובלתי נשכחת לבת הזוג? יום פינוק זוגי הוא ללא ספק כזה. אם אתם חובבי ספא, תוכלו לקחת את בת הזוג ליום ספא מרגיע עם מסאז’ מפנק. תוכלו לקחת את יום הפינוק צעד אחד קדימה ואפילו לסגור יום שלם בצימר או במלון, ולחזור למוחרת הביתה (או בכלל להאריך לחופשה – שזאת בכלל הפתעה מטורפת). אם אתם רוצים להיות מקוריים בנוסף, תוכלו לארגן ערב ספא מפנק בבית: הדליקו נרות ריחניים והחשיכו את הבית. תוכלו להדליק גם מקטרת לאקסטרה ניחוחות ושלווה, לצד מוזיקת ספא שקטה ומרגיעה. אם יש לכם אמבט בבית, מלאו אותו והוסיפו לו שמנים ארומטיים ומלחים. אך אם אין לכם – עדיין תוכלו ליהנות מעוד דברים מפנקים, כמו טיפול פנים וטיפול גוף, וכמובן עיסוי נעים.

אטרקציה

דרך נוספת לרגש את בת הזוג לצד גיבוש זוגי וזמן מהנה יחד, היא בחירת אטרקציה כיפית. יש מגוון רחב של אטרקציות שיכולות להתאים ליום שלם, או אפילו לאחר הצוהריים משותף אחרי העבודה. בין האטרקציות השונות ניתן למנות למשל רכיבת סוסים, טיולי טרקטורונים ורייזרים וטיסה. אם אתם אנשי אקסטרים, צניחה חופשית ובנג’י הן דוגמאות מצוינות לאטרקציות יוצאות דופן. מצד שני, תוכלו לבחור אטרקציה “רגועה” יותר, כמו סדנה משותפת (סדנת נגרות למשל), סיבוב קולינרי באחד השווקים בארץ וכדומה.

לסיכום

אין לנו ספק כי בכל דרך שתבחרו להפתיע ולפנק את בת זוגכם, זה יהיה מרגש, מהנה ובלתי נשכח עבורה. כשזה מגיע להפתעות, אל תשכחו להיות יצירתיים ולנסות להוסיף את הטאצ’ האישי שלכם. בהצלחה והפתעה נעימה!

איך להפתיע את בת הזוג איך להפתיע את בת הזוג