דף הבית » סניפי הבית » אטליז בתל אביב

אטליז בתל אביב

פרטי הסניף:

קצביה תל אביב

קצביה תל אביב היא אחד מסניפי הבית שלנו. תוכלו למצוא בה מגוון רחב מאד של בשרים ועופות טריים מקוצבים, נקיים ומוכנים לבישול. את נתחי הבקר אנו מייבאים מארגנטינה ואירופה מזני בקר מובחרים. אתם מוזמנים להגיע לאטליז שלנו בתל אביב וליהנות ממגוון מוצרים רחב, מחירים משתלמים ושירות מקצועי של קצבים מומחים.

קצבייה בתל אביב עם מבחר בשרים מובחרים

אם אתם לא בטוחים איפה יש קצבייה בתל אביב עם בשר איכותי וטרי בכל יום, אנחנו הכתובת בשבילכם. מוזמנים להגיע היום לסניף מעדני גורמה בתל אביב כדי ליהנות מהמבחר העצום של הנתחים הטריים והעסיסיים שאנחנו מייבאים במיוחד בשבילכם. צוות המקום ישמח לסייע לכם לבחור את הנתחים הנכונים לארוחה שאתם מתכננים ולנקות ולחתוך אותם בשבילכם – מבטיחים לכם שאף אחד לא ישכח את הטעמים הנפלאים שיהיו אצלכם על הצלחת.

מחפשים קצבייה כשרה בתל אביב?

מציאת קצבייה כשרה בתל אביב יכולה להיות משימה לא פשוטה לפעמים, אז אם אתם באזור ומחפשים מקום שיש בו בשר כשר ואיכותי תדעו שאצלנו במעדני הגורמה תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים בכשרות המתאימה ובמחירים משתלמים.

אטליז בתל אביב עם משלוחים עד הבית

הסניף הזה של מעדני הגורמה הוא אטליז בתל אביב עם משלוחים עד הבית – אתם מזמינים באתר שלנו את כל הנתחים האהובים, ועל הדרך נהנים מהמבצעים באתר שלנו, ואנחנו דואגים שהכול יגיע לפתח הבית שלכם באריזה איכותית וברמת הטריות הכי גבוהה שיש.

כתובת:

נחושת 5 (שוק צפון), רמת החייל, תל אביב

שעות פעילות:

יום א'- 07:00-14:00 , ימים ב' עד ה': 07:00-20:00 יום ו': 07:00-14:30

טלפון:

074-7583871

כשרות:

כשר